tiistai 18. syyskuuta 2012

Konad laattojen säilytys



Muutkin kuin minä ovat varmasti tuskastuneet leimauslaattojen säilytysongelmiin. Löysin netistä hyvän vinkin ja marssin oikopäätä Akateemiseen Kirjakauppaan. Sieltä ostin tämän käyntikorttikansion (3,90e). Tässä on paikka 120 kortille eli leimauslaatalle.  Muovitaskuihin mahtuu Konadin ja Bundle monsterin laatat ja muut saman kokoiset. Magno nailsin laatat ovat valitettavasti aivan liian isoja. Mulla niitä toisaalta ei ole kovin montaa, niin niitä voin vielä säilyttää vanhaan tapaan, pinossa.





Nyt on Konadit ja Bundlet numeroidussa järjestyksessä ja siististi selattavissa. Viimeisessä kuvassa näkyy vielä Mimaxilta tilaamiani OB -laattoja. Eikä mennyt kansio vielä täyteenkään! Olen tosi tyytyväinen tähän järjestelyyn. Aiemmin siitä isosta pinosta oli aika hankalaa löytää haluamaansa laattaa, ja jos ei tiennyt mitä etsi, niin oli tosi työlästä selata ne kaikki läpi. Miten te säilytätte leimaustarvikkeitanne?

8 kommenttia:

  1. Tää on muuten todella hyvä idea! :)

    VastaaPoista
  2. Pinosaa olen säilytellyt. Tuota pitää kyllä koittaa! Vielä kun XL-laatoille keksisi jonkun. Niitä ei kyllä toistaiseksi ole kuin yksi, että ei vielä ongelma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Sain kyllä niin tarpeekseni siitä isosta pinosta. XL -laatat vois tietty laittaa tavallisempaan kansioon, mahtuu varmasti A4 kokosiin muovitaskuihin. Toistaiseksi kuitenkin pino muutamalle XL -laatalle on vähemmän tilaa vievä ratkaisu.

      Poista
  3. Mulla on laatat ihan vaan pinossa, koska mulla on eniten juurikin MagnoNailsin laattoja, jotka ei mahdu noihin käyntikorttitaskuihin. Mulla ei toisaalta ole kuin ehkä 25 laattaa tms., joten ne aika nopeasti selaa pinostakin läpi kun etsii sopivaa kuviota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ongelma on se, että mä tykkään niin monelaisista asioista. Olisi niin helppoa, jos pystyisi määrittelemään oman makunsa ja karsimaan loput pois. Oon niin kade:D

      Poista
  4. Kiva vinkki, mulla on myös käyntikorttikoteloissa mutta sellasissa irtolehdissä joita saa aina lisätä :) Teki kyllä mieli tilata Bundle Monsterilta "se oikea" laattojen säilytyskansio, mut jätinpä jälleen kerran väliin kun on muitakin "tee-se-itse"-juttuja tarjolla :) Plus että tiikelit ja kissat on ihania :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissat on! Paitsi yhdistelmä mun kissa ja mustat vaatteet ei... Turha tilata mitään Havajilta, jos voi saada vastaavan lähimmästä kirjakaupasta.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...