keskiviikko 12. syyskuuta 2012

9. Päivä: Sateenkaari

Tuitun kynnet:

Innostuin aika paljon Mavalan kesäväreistä.  Kaikissa muissa sormissa paitsi peukaloissa on tämän kesän värejä, vasemman käden peukalossa violetti lakka on viime kesän kokoelmasta ja oikean käden peukalossa on kamalan ruma vaaleanpunainen.

En hirveästi pitänyt tästä manikyyristä. Taisin pilata sen leimaamalla Konadin valkoisella  Bundle monster laatasta BM-201 sateenkaaret. Ne eivät tulleet ihan ehjinä. Kärkiin laitoin Goshin hippu/ flakielakkaa Rainbowta alleviivaamaan vielä tätä teemaa. Skittles -kynsistä pidän, ja näistä lakoista, mutta nämä olivat peräti päivän mun kynsillä. Pidempää en niitä jaksanut. 


Vielä pari sanaa peukalon Blush Pink -lakasta. Kuva on epätarkka, mutta voisitte järkyttyä paremmasta kuvasta. Lakka on ihan pyllynvärinen. Ei ainakaan sovi mun ihonväriin ollenkaan. Ihan kun mulla ei olisi edes kynttä vaan pikkuinen peppu mun sormenpäässä. Kipeä, punoittava peppu. Lakalle olen jo löytänyt uuden kodin.

Kamala Blush Pink

Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- Mavala 182 Fresh Melon
- Mavala 179 Lemon Cream
- Mavala 183 Pistachio
- Mavala 181 Blue Mint
- Mavala 170 Touch of Provence
- Mavala 157 Blush Pink 
- Konad valkoinen
- Gosh Rainbow
- Seche vite

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>


Mimosan kynnet:

Raaaainbows!

Näihin kynsiin lähdin väriteemalla. Halusin sateenkaaren värit kynsiini, ja aika nopeasti hahmottui tämä idea:


Nail Art -siveltimellä vedin yksitellen kaikki raidat pituussuunnassa. Päälle vielä Seche Viteä ja sateenkaarikynnet olivat valmiit!

Käytetyt lakat:
China Glaze: Poinsettia (punainen)
China Glaze: Papaya Punch (oranssi)
Maybelline: Urban Lemon (keltainen)
China Glaze: Holly-Day (vihreä)
China Glaze: Electric Beat (sininen)
Maybelline: Dark Plum (violetti)



Olivat kyllä mun mielestä tosi kauniit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...