tiistai 11. syyskuuta 2012

8. Päivä: Metalli

Mimosan kynnet:

Jälleen kerran linjalla yksinkertainen on kaunista.
Kahdeksatta päivää varten tartuin Goshin Frou-Frouhun. Omistan Goshilta vain kaksi lakkaa, tämän ja Rainbown.



Frou-Rrou on siis vaaleanpunainen metallilakka. Olen useasti käyttänyt tätä leimailuihin, mihin se sopii mainiosti, kunhan ei odota liian peittävää lopputulosta. Nämä kynnet halusin taaa jättää ilman koristeluita, koska kyllä niitä koristeluja ehtii tehdä haasteen myöhemmässä vaiheessa.

Fun Fact: Ostin muuten tämän lakan samana päivänä kun Monacon ruhtinas Albert ja Charlene menivät naimisiin

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>


Tuitun kynnet:

Ennen kun olin ostanut kynsien leimaamiseen Konadin stamperi-setin, olin ostanut tämän Konadin laatan. Käytin sitä nyt vasta ensimmäisen kerran, koska odotin sitä oikeaa sinistä tämän kanssa. Tämä lakka ei ollut sellainen kuin alunperin suunnittelin käyttäväni, mutta ideana mielestäni tosi kiva.

Tallinnan Kaubamajasta ostettu Alessandron magneettilakka on väriltään metallisen tummansininen. Tämä on mun toinen magneettilakka (ensimmäinen oli äidin Lancome) ja yksi mun lemppari magneettilakoistani.  Mun kynnet ovat ehkä vähän turhan kaarevat magneeteille, sillä kuviot eivät tule aina niin hyvin. Alessandron magneetit ovat onneksi myös kaarevia. Niissä on mahtava pidike, joka helpottaa sitä, ettei tulisi (niin usein) tökättyä kynteen magneetilla. Muistakaa, ettei magneettia saisi puhdistaa asetonisella kynsilakanpoistoaineella. 




Kuvion leimasin Konadin laatasta m27 Konadin valkoisella leimauslakalla. Mimosa on myös käyttänyt tätä laattaa ihanissa Atlantis -kynsissään.




Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- Alessandro sininen magneettilakka
-  Konad valkoinen
- Seche vite



Pari kertaa magneetti osunut kynsiin...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...