lauantai 8. syyskuuta 2012

5. Päivä: Sininen

Tuitun kynnet

Mua niin naurattaa tää meidän blogin OPI ja China Glaze painotteisuus. Mä olen se OPIn uskollisin fani. Jälleen kerran siis kynsillä OPIa, The Amazing Spiderman kokoelman upea sininen metalli, Into The Night. Levittyvyys oli huippua, peitti täydellisesti kahdella kerroksella. Superkiiltävä ja kimalteleva, siis aivan taattua OPI laatua.  Kynnellä näkyy aavistus purppuraa. En raaskinut koristella tätä kaunotarta, kun pidinkin lakkaa vain pari päivää.

Auringossa

Varjossa



Käyttämäni lakat:
- OPI Natural nail S.
- OPI Into The Night
- Orly Glosser



<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Mimosan kynnet

Eli jos Tuittu käytti tähän päivään OPIa, käytin minä China Glazea! (pysyypähän tasapaino)

Tänään vuorossa China Glazen Electric Beat. Nätti, sininen cremelakka.




Piristykseksi laitoin vielä päälle OPIn Servin' Up Sparklea (Tulihan se OPI tähänkin lakkaukseen)


Kivat ja yksinkertaiset.  

3 kommenttia:

  1. Kivat siniset! Sininen on mulle jotenkin hankala väri, lakkoja mulla on kyllä useampiakin mutta niitä tulee käytettyä vähän puoleisesti... En tiedä miksi.

    Teille on tunnustus mun blogissa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taas on aika vähän sinisiä lakkoja, ja haluaisin hyvän perussinisen, jollaista en ole vielä löytänyt...

      Kiitos tunnustuksesta :)

      Poista
    2. Kiitos tunnustuksesta! <3

      Mä rakastan sinisiä lakkoja ja niitä on paljon joka lähtöön. Mutta aina silti joku tietty sävy tuntuu puuttuvan.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...