perjantai 7. syyskuuta 2012

4. Päivä: Vihreä

Mimosan kynnet

Vihreitä lakkoja en oikeastaan omista, niitä on laskutavasta riippuen kaksi tai kolme. Jotenkin vihreä ei vain ole juttuni. Models Ownin Golden Green kuitenkin löytyi kokoelmistani käyttämättömänä, joten se sai kunnian koristaa kynsiäni haasteen neljäntenä päivänä.



Lakka levittyi yllättävän hyvin, sillä jotkut muut Beetlejuicen kokoelman lakat ovat olleet melkein painajaismaisia levittää.

Lakka oli oikeastaan mukava yllätys, sillä pidin näistä kynsistä yllättävän paljon. Välillä tuntui, että katsoin jonkun muun kynsiä, niin harvoin tulee vihreää lakkaa käytettyä. Tekeekin välillä hyvää mennä mukavuusalueensa ulkopuolelle, vaikka kyse onkin "vain" kynsistä.


<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Tuitun kynnet

Olen täysin samoilla linjoilla Mimosan kanssa. Vihreä ei ole mun juttu (keltaisen ja oranssin lisäksi). Mulla on ihan vain muutamia vihreitä. Mutta tämä kullanvihreä duocrome, OPIn mahtava Just Spotted The Lizard, sai kunnian olla mun yksi harvoista vihreistä. Pullossa väri näkyy pronssisena, kultaisena, vihreänä ja sinisenä. Kynnellä valitettavasti itse erotan vain vihreää ja kultaa. JSTL on tämän kevään The Amazing Spiderman -kokoelmasta. Nörttityttö kiittää OPIa ihanasta yhteistyökumppanista. Lakalla on fantastinen nimi, eikö?

Kaksi kerrosta riitti hyvin ja koostumus oli hyvä. En jaksanut koristella mitenkään. (Oikea syy: Leimauslakan korkki oli jumissa ja kynnet märät.) Myöhemmin se jo unohtui.









Käyttämäni lakat:

- OPI Natural Nail S.
- OPI Just Spotted The Lizard
- Orly Glosser

4 kommenttia:

  1. Ihanat vihreät! Vihreä on yksi mun lempparikynsiväreistä, ja tuo golden green multa löytyy itseltäkin (se muuten toimii vesimarmoroinnissakin kuin unelma <3) ja just spottet the lizard löytyy himotuslistalta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa siirtää se himotuslistalta ostoskoriin. Suosittelen! Erityisesti kun pidätkin vielä vihreästä. Mulle se tosiaan on vähän outo väri kynsiin.

      Poista
  2. Mulla ei ole tuota JSTL:ää, enkä hämmentävää kyllä ole edes ajatellut hankkia. Mulla ei juuri tule vihreää käytettyä, joten veikkaan että se jäisi vain hyllyyn pölyttymään. :) Kaunishan se kyllä on, ei sillä. On muutes tosi raivostuttavaa, kun ei tajua etukäteen löysyttää pullojen korkkeja ja sitten yrittää saada niitä auki turmelematta märkiä lakkoja! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vihreä on selvästi mielipiteen jakaja. Rehellisesti olen käyttänyt mun eri vihreitä lakkoja vaan kerran kutakin. Täytyy keksiä erilaisia koristeluja niiden kanssa, että se vihreys unohtuu. Mulla harmillisen usein unohtuu tuo korkkien löysyttäminen. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...