perjantai 26. lokakuuta 2012

Halloween: Happy pumpkins

This is Halloween, this is Halloween....

Jos tiedätte laulun, ymmärrätte varmaan miksi se on soinut päässäni koko kuukauden. Olen nyt ottanut Halloweenin alla pikaspurtin Halloween -manikyyrien kanssa. Yleensä vaihdan lakat noin kaksi kertaa viikossa. Nyt olen tehnyt melkein joka päivä uudet kynnet.

Ensimmäiset Halloween -kynnet ovat klassiset oranssit mustilla kurpitsoilla. Olen ihan sairaan kade, mun ystävälleni, joka on nyt New Yorkissa, Halloweenin alla, ja viettää itse juhlapäivän sukulaistensa luona Kanadassa. Haluaisin niin nähdä kaikki kaupat täynnä Halloween -krääsää ja lapsia kiertämässä karkin keruussa.

Kynsillä on kaksi kerrosta China Glazen Papaya Punchia. Yllättävän hyvin levittyvä ja nopeasti kuivuva oranssiksi. Mulla on ikuinen sota keltaisten ja oranssien lakkojen kanssa. Tätä lakkaa tulen käyttämään jatkossa enemmän! Leimasin sitten Konadin mustalla lakalla kurpitsat Bundle monsterin laatoista BM -224 ja BM-305. Peukaloihin leimasin XL -laatasta, (ostettu Mimaxilta) K Holiday design, kurpitsan naaman.




Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- China Glaze Papaya Punch
- Konad musta
- Seche vite

4 kommenttia:

  1. Kiitos vaan, nyt se laulu soi mullakin päässä!! :D Mulla olikin samat leimat tän päivän postauksessa. Toi kurpitsaleima on kyllä kans kiva. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpäs onkin! Tosi kauniit kynnet sulla <3 Great minds you know. Toisaalta, Halloween -leimojen tarjonta on tietenkin melko suppea...

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Täytyy ottaa ilo irti, kun vain kerran vuodessa viitsii tehdä kurpitsakynsiä.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...