tiistai 26. kesäkuuta 2012

Kultainen papaija


Vihdoinkin sain käyttää China Glazen Papaya Punch -lakkaa. Olen haaveillut siitä jo varmaan vuoden, ja lopulta sain sen keväällä. Mutta vasta nyt se pääsi kynsille, seuraavin tuloksin:


Nämä olivat itseasiassa Juhannus-kynteni, vaikka eivät todellakaan ole juhannusmaiset :P

Aluksi laitoin kolme kerrosta Papaya Punchia ja sen päälle kerroksen Seche Viteä.

Papaya Punch

Seuraavana päivänä leimasin vielä kokynnen kuviot Bundle Monsterin laatasta BM212 China Glazen
Passionilla. Aksenttisormiin lisäsin vielä dotting toolilla pisteet OPIN Rising Starilla. Ja päälle kerros Seche Viteä

Käytetyt lakat:
China Glaze: Papaya Punch
China Glaze: Passion
OPI: Rising Star
Seche vite

Loppuun vielä kuva valmiista kynsistä:

Näistä koristeluista tuli jotenkin mieleen Lähi-itä /Bysantti/ Sahara. Oranssi ja kulta tuovat mieleen sahramin ja muut mausteet, joten ehkä se johtuu siitä.

6 kommenttia:

  1. Wau! Upea väri ja ihanat leimaukset! Mä en tajua, miten mulla ei lähde tuo leimailu sujumaan, en saa millään koko kuviota kynnelle (ja mä en edes yritä mitään koko kynnen kuvioita vaan ihan niitä perus-pikkusia). Mun täytyy ehkä palkata itselleni leimausopettaja=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :). En itsekkään aina onnistu saamaan koko kuviota stampperiin/kynnelle. Muutama vinkki, mitkä tulee mieleen on että lakkaa kannattaa levittää ihan kunnolla koko kuvion päälle ja sitten täytyy tosi nopeasti vetästä ylimääräset lakat ja painaa stampperi kuvon päälle. Nopeus on tärkeä, ettei lakka ehdi kuivumaan. Mutta harjoitus auttaa. Kannattaa ihan paperin päälle vaikka aluksi kokeilla, ettei mene lakkaus pilalle. Ja jotkut päivät vain ovat semmoiset, jolloin leimailu ei vain millään onnistu :)

      Poista
  2. Löysin juuri bloginne, ja liityn heti lukijaksi, kun joudan omalle koneelle (tällä koneella ei voi liittyä lukijaksi)! Tosi nättejä kynsiä, ja olen itsekin Nälkäpeli-fanittaja, joten teemaviikko oli mieluinen. Itse olin voittanut liput ennakkonäytökseen (ja joo, oli ihan pakko kertoa) ;D

    http://blingnailss.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3. Wau, ennakkonäytös oli varmaan hieno elämys, oon kyllä vähän kade :D

      Poista
  3. Toi Papaya Punch on ihana! <3 :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...