tiistai 29. tammikuuta 2013

OPI Shim-Merry Chic

Nämä ovat ensimmäiset kynnet, jotka tein "kynsimasennukseni" jälkeen. Leimailu taas onnistuu ja elämä hymyilee. Tai ainakin minä kynnet nähdessäni. Tulee mieleeni "tukka hyvin, kaikki hyvin." Uskon, että monella kynsiharrastajalla vastaava lause on kynnet hyvin, kaikki hyvin.

Muodin, vaatteiden ja kynsilakkojen kanssa mulla on ainainen ongelma. Muotilehtiin tulee niin aikasin uudet sesongin tuotteet ja värit, että on todella vaikeaa keskittyä hetkeen. Keväällä ostin muutaman syksyisen lakan, ja haaveilin sitten syksystä. Käyttäisin niitä silloin, sanoin itselleni. No arvatkaa käytinkö? En tietenkään. Silloin haaveilin joulukynsistä. Nyt mulle jäi tekemättä muutamat syksykynnet, joulukynnet ja talvikynnet. Ei ole helmikuukaan vielä, mutta suunnittelen jo kevätkynsiä. 

Olen kyllä vihdoin alkanut hahmottaa mikä on mun "kynsityyli". Pidän kaikista eniten creme -ja glitterlakoista. Jostain syystä shimmerit, vaikka ovatkin todella kauniita, ovat ongelmallisia. En oikeen raaskisi koristella niitä paljoa, mutta itsekseen ne sitten tuntuvat kuitenkin tylsiltä. Cremelakat näyttävät mun mielestä niin kauniin hienostuneilta itsekseen ja toimivat parhaiten nail artissa. 

Tein kerran Tallinnan, Kaubamajasta tämän uskomattoman löydön. OPIn Shim-Merry Chic on vuoden 2009 Holiday Wishes -kokoelman upea ruskea shimmer, jossa on oranssiin, keltaiseen, vihreään ja siniseen taittavia flakie -hippusia. Uskomattoman kaunis lakka. Tämä on yksi niistä mitä mun piti käyttää syksyllä. Nyt mun projektina on päästä yli värien lokeroimisesta tiettyihin sesonkeihin. 

Ilman koristeluja olisin ehkä kyllästynyt tähänkin lakkaan. Keksin sitten leimata Konadin sinisellä lakalla kuviot Bundle monsterin laatasta BM-316. Nimettömän kuvio on peilikuva samasta kuviosta.






Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- OPI Shim-Merry Chic
- Konad sininen
- Seche vite

4 kommenttia:

  1. Kauniit! Ja voi miten sievä lakka, olet kyllä tosiaan tehnyt LÖYDÖN :)

    Muakin miellyttää eniten cremet, mutta shimmereiden kanssakaan ei ole ongelmaa. Sen sijaan frostit, foilit jne. tuppaa pölyttymään hyllyssä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Niin olenkin. Tätä ei oikeen löydy mistään enää.

      Frosteja ja foileja olen vältellyt jo ostovaiheessa. Mulla on muutama shimmer, josta en haluaisi luopua ikinä,mutta muutaman ostoa olen kyllä katunut paljon.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! :D Olen aika tyytyväinen, etten mennyt millään itsestäänselvillä yhdistelmillä tällä kertaa.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...