maanantai 7. tammikuuta 2013

Cleopatra In New York

Mä olen vähän liian rakastunut Deborah Lippmannin glitterlakkoihin. Huokailimme pitkään Mimosan kanssa niiden kalliita hintoja ja huonoa saatavuutta. Yhtä Lippmannia lukuunottamatta kaikki merkin lakkani on ostettu ulkomaanmatkoilta (Lontoo, Tukholma). Mimosa toi tämän mulle Tukholmasta viime syksynä.

Kynsillä on ensin yksi kerros OPIn mustaa cremelakkaa, Lady In Blackia. Sitten vasta kaksi kerrosta Lippmannin Cleopatra In New Yorkia ( rakastan tota nimeä!). CINY on musta jellylakka, jossa on kultaista glitteriä. Pidän erityisen kovasti tuosta kultaisen sävystä. Se ei näytä sellaselta liian keltaisen kultaiselta ja halvalta. En ole suuri kultaisen ystävä, käytän mielummin hopeakoruja, joten tämä on harvinaista, että pidän kultaglitterisestä lakasta.




Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- OPI Lady In Black
- Deborah Lippmann Cleopatra In New York

Talvi on nyt iskenyt myös minun kynsinauhoihini. Ei ne varsinaisesti hirveässä kunnossa ole, mutta kuivat. Pelottaa vähän miltä ne näyttävät kuvissa. Ei tee mieli tehdä myöskään liian monimutkaisia lakkauksia. Nyt mulla on ollut jo monta päivää OPIn Color Of Minnie ja nimettömissä OPIn Nothin' Mousie 'Bout It. Enkä viitsinyt edes kuvata niitä. Yritän vähän tsempata. Onneksi mulla on parit laukkaukset vielä varastossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...