perjantai 30. marraskuuta 2012

100. postaus

Helou!

Tämä on Mimosan ja Tuitun


:s postaus!
Tervetuloa!


Tuitun kynnet:


Halusin päästä testaamaan kahta uutta lakkaa kerralla ennen ensimmäisiä joulukynsiä (jotka teen lauantaina). Kynsillä on yksi peittävä ja nopeasti kuivuva kerros Nail Incin upeaa sinistä cremelakkaa, Baker Streetia. Ymmärrän hyvin, miksi tämä on todella suosittu väri. Jonkun ihmeen takia, se oikeastikin tuo mieleeni Lontoon. 

Päällä on Graffiti -kokoelman Brick Lane -lakkaa, jossa on pientä mustaa ja mattahopeaa glitteriä, suurempaa mustaa ja mattahopeaa hex-glitteriä sekä mustaa ja mattahopeaa barglitteriä. Luulin aluksi, että tuo mattahopea olisi valkoinen, mutta ei se nyt ihan valkoinen ole, joten julistin sen mattahopeaksi.  Ensi kerralla kokeilen Brick Lanea jonkun vaaleamman lakan päälle, että se erottuisi paremmin. Tämä oli kyllä aika räväkkä ja rock yhdistelmä.

Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- Nails Inc Baker Street
- Nails Inc Brick Lane Graffiti

Olemme blogissamme keskittyneet hyvin tarkasti kynsiin, mutta nyt sadannen postauksen kunniaksi kerron vähän mitä minulle kuuluu.

Kävin vihdoin ja viimein ostamassa itselleni joulukalenterin. Tämä on nyt kolmas vuosi mulla peräkkäin, kun mun tarvitsi saada Kinder  -kalenteri. Muutenkin mulla on vähän Kinder -suklaa vaihe meneillään. Joulun odotuksen kunniaksi ostin myös Pandan Enkeli -suklaapatukkapussin. 

Joulu näkyy jo mun arjessa, sillä työskentelen itse asiassa myyjänä kaupassa. Kuuntelen siellä tietenkin joululauluja ja myyn toisille joululahjoja sekä suunnittelen koko ajan mitä itse ostaisin. Mulla on ensi lauantaina jo toiset pikkujoulut tulossa, ja aion leipoa paljon pipareita. Se on mun juttu. Mun lempparipiparimuotit ovat kissa ja possu. Kissan omistajana voin sanoa, että kissat ovat oikeasti possuja...

Mun päiviini kuuluu työn lisäksi Doctor Who:n katsominen. Mulle tuli cdon.comin tilaus perille, Doctor who kausi 5 ja päätin katsoa alusta asti kaikki, ennen kuin aloitan uuden kauden. Mun täytyy hyvästellä vielä kymmenes doctor ennen kuin voin tottua uuteen. Tällä hetkellä olen kolmannen kauden puolessa välissä. 


MIMOSAN KYNNET

Puhuttiin Tuitun kanssa mitä tehtäis sadannen postauksen kunniaksi. Arvontaa ei saatu kokoon sillä varotusajalla kun tajuttiin sadannen postauksen lähestyvän (ehkä joskus toiste).

Tuittu sano näin: ...pitäiskö olla jotain henkilökohtaista? ei tietty omaa pärstää mut jtn
En jaksanu keksiä mitään henkilökohtaista kerrottavaa, koska vastikään meillä oli tunnustus, jossa kerrottiin henk.koht asioita. Eikä ihan valokuvankaan postaus miellyttänyt.

Tässä siis yksi ensimmäisistä OPIn lakoistani Manicurist of Seville, jonka heijastavassa pinnassa näkyy myös allekirjoittaneen heijastus:


Kohta aletaan sitten postailemaan joulukynsiä ;)

4 kommenttia:

  1. Onnea sadasta ja kippis seuraavalle sadalle! :D

    VastaaPoista
  2. Jee! Perässä tullaan, tänään lähti ilmoille minunkin 100:s postaus:) Kivaa oli lukea vähän tietoja Tuitusta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa!:)

      Kiva, että kiinnosti:D Sitä on vaan niin jämähtänyt kertomaan kynsistä eikä mistään muusta.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...