torstai 16. elokuuta 2012

Butterfree

Heippa!

Olen pitkään halunnut tehdä perhoskynnet. Jotenkin se aina on jäänyt. Nyt vihdoin sain aikaseksi, mutta njääh. Okei, olisihan ne voinut onnistuakin paremmin, mutta ne ei vaan tuntunut kivoilta. Jotenkin turhan suttusilta. Mutta ihan ok ekaksi yritykseksi.  Ystäväni jopa kysyi esittääkö ne perhosen siipiä. Olen siis jotenkuten onnistunut. 

Inspiraatiota otin Butterfree -pokemonin väreistä ja siipien kuvionnista. Noita valkoisia pisteitähän Butterfreella ei ole, mutta ne näytti liian keskeneräisiltä ilman niitä. Ensin tein liukuvärjäyksen Essien Nice Is Nicella ja Nails incin Bluebellilla. Bluebell on InStyle lehden lahja (Lontoo, toukokuu) ja Nice Is Nice Essien kevään 2011 kokoelmasta. Haluan avautua tästä nimestä vähän. Kyseessä siis Ranskan kaupunki Nice, suomalaisitain Nizza. Mä kuolin, kun joku Essien työntekijä sanoi mulle kerran tämän lakan olevan "Nais is nais". Eieieiei! Se ei ole mikään Elämä on laiffii -tyylinen viisaus. Joka tapauksessa, Nice Is Nice on vaalean violetti kaunotar. Pullossa se on ehdottomasti sinertävä violetti, mutta kynnellä se näyttää melkein vaaleanpunaiselta. Bluebell on huomattavasti sinisempi.

Mua kaduttaa melkein, että "sotkin" tämän liukuvärjäyksen. Toisaalta tulipahan kokeiltua tämäkin tekniikka. Ehkä joskus uudestaan, kun olen unohtanut se, etten pitänyt näistä erityisemmin. 




Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- Essie Nice Is Nice
- Nails inc Bluebell
- Kiss nail art musta & valkoinen
- Seche vite




Lopuksi vielä vähän vinkkejä tulevasta, nimittäin viimeisimmät ostokseni:



Kynsilakat:
My Very First Konckwurst; Berlin There, Done That; Nien! Nien! Nien! Ok Fine! ; Devotion ja Passion

Koristeet:


Jee lisää waterdecaleja! Mulla onkin aikamoinen kokoelma....

 Laatat (sori noista kuvista. Linkeistä näkee paremmat Mimaxin sivuilta):


Kissoja ja Audrey Hepburn!

Lisää kissoja *

Lumikki!

Union Flag ja Vapauden patsas!
* Jos tämä laatta näyttää tutulta, niin kyllä, siinä on se sama Marie -kuvio, jota käytin vastikään. Tässä uudessa laatassa on toisaalta mulle vähemmän turhia kuvioita ja vielä enemmän kissoja. Nyt siis se mun suuri työ tuon vanhan laatan saamiseksi on käynyt turhaksi. Tosi rasittavaa. Aion pistää sen jossain vaiheessa myyntiin. Jos joku on jo nyt kiinnostunut,  ota yhteyttä. Voin lähettää laatasta kuvia.

2 kommenttia:

  1. aaah, sä oot ehtiny tehä jo perhoskynnetkin! munki täytyy yrittää tehä, en tajua minne kaikki aika menee....

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...