lauantai 7. heinäkuuta 2012

Spark De Triomphe

Heippa kaikille!

Bonsoir!

Ikäväni ihanaan Ranskaan sai minut tekemään tämän manikyyrin. Lakkaukseen käytin OPIn glitteriä Spark De Triomphea (Nimi hauska muunnos Pariisin Riemukaaresta). Se kuuluu viime kesän Serena Glam Slam duo -pakkaukseen (French Open) yhdessä White Shatterin kanssa. Poikaystäväni äiti toi tämän minulle tuliaiseksi ulkomaanmatkaltaan vuosi sitten. SDT:ssä on enimmäkseen pientä kultaista glitteriä ja seassa vähän isoja hopeisia. Valkoinen Shatter halkeilee mun mielestä vähän oudosti ja vähänlaisesti, niin en halunnut peittää sillä koko kynttä vaan laitoin keskellä vinoviivan. Viivan reunat siistin Kiss nail art hopeisella lakalla. SDT:tä on kynnelläkolme kerrosta. Kaksikin olisi voinut riittää. Se on hyvin peittävä.




Tästä värimaailmasta tulee mieleen jetset -tyyli. Mulla on niin ikävä Ranskaan. Côte d'Azur on taivas maan päällä. Olen perheeni kanssa useasti käynyt Antibes'ssa, joka on Nizzan vieressä. Sieltä seudulta olemme kiertäneet autolla melkein kaikki ihanat pikkukaupungit. Tämä manikyyri tuo minulle mieleen Nizzan ja Cannesin rannat ja huvipurret. Jos olet siellä joskus käynyt, voit varmaan ymmärtää.




Käyttämäni lakat:

- OPI Orginal Nail Envy
- OPI Spark De Triomphe
- OPI White Shatter
- Kiss nail art hopea
- Orly Glosser




Tällä hetkellä muutenkin olisi suuri tarve päästä Ranskaan, sillä OPIn Amazing Spiderman kokoelmassa on julkaistu Black Spotted lakka, jota ei saa mistään muualta kuin Ranskasta (ellei halua siis Ebaysta tilata 50 dollarilla...)

Antibes


4 kommenttia:

  1. Yksi kaverini lähtee juuri Ranskaan ja aikoo ostaa minulle Black Spottedin (jos se sattuu löytymään)! Olen NIIN innoissani ;D Ja hienot kynnet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tosi kade! Mun äiti menee vasta syksyllä ja silloin sitä ei varmasti enää ole... Kiitos paljon! :D

      Poista
  2. Oi ihanat kynnet<3

    Sulle olis haaste: http://munkynnet.blogspot.fi/
    Hihh :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...