tiistai 17. heinäkuuta 2012

Kesäinen mansikkatunnustus


 Meitä tunnustuksella muisti  La-La- Nailsin Shere ja Lila Lakka blogista Lilaa lakkaa! Olette ihania!
 




Säännöt:

1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaaja, joka antoi sen sinulle.
2. Kopioi teksti ja rastita vaihtoehdot jotka kuvastavat sinua.
3. Laita tunnustus eteenpäin 8 bloggaajalle ja toivo että he laittavat sen taas eteenpäin ;)

[mt] Minulla on silmälasit. T: Ne vaan yleensä on mun kirjahyllyssä...
[m] Olen blondi.

[m] Tiedän ainakin yhden kaimani.

[ ] Tiedän, missä on Kälviä.

[ ] Olen kaksikielinen.

[mt] Olen riippuvainen netistä.

[ t] Olen riippuvainen huulirasvasta.

[mt] Olen riippuvainen.

[ ] Olen ainoa lapsi.

[m] Minulla on pitkät hiukset.

[t] Minulla on lyhyet hiukset.

[ ] Olen kalju ja karvaton. 

[mt] Minulla on villakoiria sänkyni alla.
[] Asun omassa kämpässä.
[ ] Asun opiskelija-asuntolassa.
[t] Seurustelen.
[m] Olen ainakin yhden bändin suuri fani.
[mt] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat. d'oh
[] Mielestäni Johnny Depp on ihana. M: yliarvostettu T: Lempinäyttelijöitäni, mutta isäni ikäinen hei daa
[ ] Eipäs kun Leonardo DiCaprio on ihana! 
[ ] Inhoan hernekeittoa.
[ ] Syvästi inhoan hernekeittoa.
[ ] Inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.
[ ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.
[ t] Olen mielestäsi kaunis.
[ ] Olen pitkävihainen.
[ ] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana.
[ mt] Minulla on oma huone.
[ ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita.
[m]Omistan lökäpöksyt.
[ ] Olen rokkari.
[m ] Olen poppari. no ehkä jotain radiota tulee enää nykyään kuunneltua
[ ] Olen hoppari.
[ ] Olen punkkari.
[ ] Olen hippi.
[mt] Seuraan muotia.
[mt] Meikkaan.
[mt] Lakkaan kynsiä. 
[] Olen vm. -87 tai vanhempi.
[mt] Minulla on lävistyksiä.
[] Minulla on tatuointi.
[] Pidän Antti Tuiskusta.
[] Pidän lapsista.
[ ] Tiedän, mikä minusta tulee isona.
[ t] Olin viime kesänä kesätöissä.
[ mt] Olen käynyt Hartwall-areenalla.
[m t] Asun pääkaupunkiseudulla.
[t] Olen ratsastanut hevosella.
[t] Pidän saunomisesta.
[ t] Olen käynyt tänään suihkussa.
[mt] Olen tyytyväinen nimeeni.
[ ] Osaan lasketella lumilaudalla.
[t] Minulla on ajokortti.
[ ] Poltan.
[ t] Olen absolutisti.
[] Vanhempani ovat eronneet.
[ ] Kaikki isovanhempani ovat elossa.
[mt] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski.
[m t] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta.
[] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla.
[ ] Kuuntelen nyt musiikkia.
[ ] Olen yksin kotona.
[] Tunnen ainakin yhden homon.
[mt] Olin uutenavuotena selvinpäin.
[ ] Olen käynyt baarissa viimeisen puolen vuoden aikana.
[] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.
[ ] Minulla on paljon kavereita.
[] Olen onnellinen.
[] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.
[mt] Tykkään jäätelöstä.
[ ] Olen lukiossa.
[ t] Onnennumeroni on 5.
[m ] Olen ollut ihastunut opettajaani: joskus varmaan johonkin
[ ] Minulla on sininen hiiri.
[ ] Minulla on musta koira.
[ ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.
[mt ] En aina jaksa tehdä läksyjäni.
[mt ] Todistuksessa minulla oli käytös 10. M: joskus oli, yleensä 9 ja kerran jostain syystä kasi... T: Tuhma Mimosa!
[] Juon monta litraa päivässä.
[m ] Pidän maidosta.
[ ] Olen allerginen eläimille.
[] Olen allerginen ruoka-aineille.
[ ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.
[ ] Tämä on tyhmä.
[ ] Ulkona on pimeää.
[m] Pelkään pimeää. vaikka pimeänpelko on oikeastaan vain tuntemattoman pelkoa...
[m ] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.
[] Meillä ei ole akvaariota.
[ ] Meillä on iso talo.
[ ] Asun omakotitalossa.
[m] Asun kerrostalossa.
[ t] Asun rivitalossa.
[mt] Juon kahvia.  M: joskus T: Frezzaa ja Starbuckisin valmiita:P
[t] Pidän kahvista.
[] Tiedän missä on Ähtäri.
[] Olen käynyt Ähtärissä.
[] Ähtäri on kiva paikka.
[ ] Asun Ähtärissä.
[ ] Joku tuttuni asuu Ähtärissä.
[mt ] Minulla ei ole hölkäsen pöläystäkään missä on Ähtäri.
[mt]Meillä on kannettava tietokone.
[mt] Ja webkamera!
[m ] En osaa käyttää kahvia. no "käytän" sitä, jos olen tilanteessa missä minulta odotetaan sen juontia
[ ] Minulla on ankara kasvatus.
[m ] Minulla on duffelitakki.
[ ] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää...
[ ] Elokuvien "The End"-tekstit ärsyttävät.
[mt] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia.
[m ] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret: jos vähän sukua kaivelee
[ ] Taulut ovat rumia.
[ ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.
[] American Piet ovat hyviä.
[m] Tämä on pisin tekemäni rastikysely.
[mt] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.
[mt] Minulla on digitaalikamera.
[t] Juon teetä. T: Jos olen sairas
[ ] Vihreä tee on parasta.
[ ] Tykkään Sims-peleistä.
[ ] Minulla on Sims2.
[ ] Olen riippuvainen siitä - pelaan joka päivä.
[ ] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua.
[ ] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja. M: jos on -15 niin kyllä varmasti laitan, jos oleskelen ulkona
[ ] Minulla on rotta.
] Olen pitänyt rottaa sylissä.
[ ] Rotat ovat inhottavia.
[ ] Minulla on kiire.
[ ] Muut ovat nukkumassa.
[t] Olen aamuvirkku.
[m ] Eipäs kun iltavirkku.
[ ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.
[mt] Minua on sanottu kauniiksi.
[ ] Vatsani on kipeä.
[mt] En aio mennä tänään kouluun. M: no ottaen huomioon, että nyt on heinäkuu :)
[m ] Säälikää mua!
[ ] Minulla on veli ja sisko.
[ ] Olen keskimmäinen lapsi.
[ ] Hahaa, mulla on pikkusisko!
[] Serkkuja minulla on yli 20.
[mt] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.
[t] Mutta sen voin sanoa että paljon.
[ ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!
[t] Pidän äidinkielestä.
[t] Olen hyvä äidinkielessä.
[ t] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä.
[t] Olen puhunut tänään puhelimessa.
[mt] Olen kiva.
[mt] Olen varmasti.
[mt] Äläkä väitä vastaan.


Haastamme kaikki, jotka eivät ole tätä vielä tehneet! Jos teet tämän meidän innoittamana, linkkaathan omasi meille! 

2 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...