lauantai 28. syyskuuta 2013

Golden leaf -mani

  Olen OPIn lehtikultalakan onnellinen omistaja. Mutta hyvin hyvin ahne ja pihi sellainen. En ole juurikaan raaskinut käyttää sitä, ja olen harkinnut pitkään ostavani toisen kultalakan. Näin vähän aikaa sitten Sinillä Rococon kultalakan, ja se oli heti menoa! Odotin pari päivää, ja marssin sitten Candyshopin myymälään hakemaan oman. Rococon lakkaa on peukalossa, keskisormessa ja pikkusormessa. OPIa on etusormessa ja nimettömässä. Eikö Rococon lakassa olekin törkeän upean isot kultapalat?




Vietin Mimosan syntymäpäivät näillä kynsillä. Minulla oli päällä tummansininen samettipaita (ja musta kynähame. En sentään ollut alaosattomissa), joka näytti mielettömän hyvältä näiden kynsien kanssa. Niin royal -look!

Kultalakkojen alla on pari kerrosta butterLONDONIN ihanaa tummansinistä cremelakkaa, Royal Navya. Pidin kovasti näistä kynsistä. Näistä tuli mieleeni yötaivas tai Tuhannen ja yhden yön sadut.

Minulla on ollut nyt jo jonkin aikaa kamalan huonoa kynsikarmaa. Olenkohan rikkonut peilin, enkä vain muista sitä?  Joudun toistuvasti aloittamaan kynsien tekemisen ihan alusta. Pari viikkoa sitten oli ihan kamalaa. Olin tehnyt kolmella lakalla hienon liukuvärin ja laittanut water decalit päälle, ja sitten ruttasin kynnet. Oli ihan lähellä, etten ryhtynyt paiskomaan tavaroita. Kuuntelen mielelläni vinkkejä, mikä tehoaa huonoon kynsivaiheeseen. 

Pidinkin näitä kultakynsiä viikon ajan, koska olin kerrankin niin tyytyväinen.

Käyttämäni lakat:
- Orly Bonder
- butterLONDON Royal Navy
- OPI The Man With The Golden Gun
- Rococo Golden Leaf Laquer
- Seche vite

3 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...