maanantai 9. syyskuuta 2013

Briarwood - Kiireisen hyvä ystävä

Väsynyt opiskelija ilmoittautuu taas välillä. 

Aloitin opiskeluni elokuun viimeisellä viikolla. Olen niin innoissani uudesta koulusta, mutta koulu + työ verottavat aika paljon vapaa-aikaani. Kynnet ovat vähän kärsineet siinä samalla. 

Minusta on tullut sen verran perfektionisti, että olen jättänyt parit kynnet kokonaan kuvaamatta. Toisista jopa sain paljon kehuja, mutta ne vaan eivät olleet niin hyvät, kuin mitä olin suunnitellut.

Silloin jos minulla on kova kiire, leimaan mielelläni koko kynnen kuvioita. a englandin Briarwood on myös kiireisen hyvä ystävä, kynsillä on sitä vain yksi kerros ja se kuivuu hyvin nopeasti.

Briarwood on viimeinen lakka Burne-Jonesin kokoelmasta. Se on ehkä onnistuneimpia kynsilakkakokoelmia ikinä. Suosittelen!





Kuvio Bundle Monsterin laatasta BM-306

Käyttämäni lakat:
- Orly Bonder
- a england Briarwood
- China Glaze Passion
- Seche vite

6 kommenttia:

  1. Oi ihanat! Mulla on vielä käyttämättä tuo Briarwood kynsillä. :) Täällä on menossa myös älytön väsymys! Tällä iällä kun ei saa nukutuksi moneen yöhön kunnolla niin sen huomaa! Mitään en saa tehtyä, en edes kynsiä. Jospa se kohta alkaisi helpottamaan... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Odotan innolla, mitä keksit Briarwoodin kaveriksi. On se kyllä kumma, vaikka saisi nukuttua 7 tuntia, niin se tuntuu neljältä...:)

      Poista
  2. Oooh! Nämä ovat todelliset tuijottelukynnet! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 Pidin kovasti. Ja tuli tuijotettua kyllä. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...