maanantai 15. heinäkuuta 2013

J ja A meni naimisiin!


"Anna minulle anteeksi, sillä olin väärässä"
on tärkein kuuden sanan lause.
"Sinä onnistuit siinä todella hyvin"
on tärkein viiden sanan lause.
"Mitä mieltä sinä olet?"
on tärkein neljän sanan lause.
"Minä rakastan sinua"
on tärkein kolmen sanan lause.
"Me yhdessä"
on tärkein kahden sanan lause.
"Minä"
ei ole lause enää ollenkaan.



Viime lauantaina oli työkaverini häät. Kävin edellisenä päivänä tekemässä hänelle kynnet. Halusimme niihin hillityn lämpimän vaaleanpunaisen sävyn, vähän glitteriä ja jotain extraa. Sellaista, jota hän ei itse tekisi.






Käyttämäni lakat:
- Orly Bonder
- OPI Sweet Heart
-  Konad valkoinen
- OPI Pirouette My Whistle
- Seche vite

Kuvio Konadin laatasta m77
Itse sävytin kynteni juhlamekkooni. China Glazen Kinetic Candy on juuri oikea lakka. Olin käyttänyt samaa lakkaa veljeni yo-juhlissa, ja halusin tehdä jotain erilaista. Kuorrutin Kinetic Candyn Deborah Lippmanin ihanalla hillityllä glitterillä, Glitter In the Air.Olin koonnut osan hiuksistani kiinni taakse, ja koristin vielä kampaukseni kahdella sudenkorento-pinnillä. Leimasin sitten etusormiin pienet sudenkorennot.






Käyttämäni lakat:
- Orly Bonder
- China Glaze Kinetic Candy
- Deborah Lippmann Glitter In The Air
- a england Dorian Gray (leimailut)
- Seche vite


Kuvio XL laatasta OB-J

Vielä paljon onnea J ja A!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...