perjantai 21. joulukuuta 2012

Joulu: Joulupuu on lakattu ja joulu on jo ovella

Tämänlaisia joulukuusikynsiä on yhtäkkiä tehty todella paljon! Olin itseasiassa tehnyt nämä päivää ennen kuin Charming nails julkaisi omansa (kaiken huipuksi olin ajatellut otsikoida tämän postauksen samoin!). Inspiraation sain kuitenkin Blue tape and nail tips -blogista. Myös The Polishaholic on käyttänyt samaa ideaa upeasti!


Mä olin vähän laiska ja tein kuuset vapaalla kädellä. Se olisi ollut ihan jees, jos oisin muistanut sen, että mun sormet ovat aika vinot. Kun pidin koristeluja ns. väärinpäin, kuuset olivat suorassa, mutta kun niitä katsoo oikeinpäin...


Toisin kuin muut, tein myös tähdet vapaalla kädellä enkä strasseilla. Enkä myöskään halunnut pilata kuusia koristeilla. Glittering Garland on upea yksistään.



Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- OPI Skull & Glossbones
- China Glaze Glittering Garland
- China Glaze Passion
- Seche vite

2 kommenttia:

  1. Ihanat nuo kuuset! =)

    Miulla on blogissani meneillään arvonta, kannattaa käydä katsomassa http://emmminn.blogspot.fi/2012/12/arvonta.html

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...