keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Joulu: Holly leaves

Olen tainnut kertoa jo sata kertaa, että vihreä ei oikeastaan ole mun juttu. Tämän vihreän lakan ostin muistaakseni Stockan alennusmyynneistä, OPIn Swiss- kokoelman (syksy 2010) mahtava Cuckoo For This Color. 


Mä ostin lokakuussa uuden kameran. En ihan vieläkään osaa käyttää hienoa uutuuttani täysin. Se on suorastaan liian tarkka. Näissä kuvissa mulla kävi jatkuvasti niin, että kamera tarkensi yhteen kynteen kerrallaan. Ehkä jonain päivänä vielä onnistuu...






Tästä viimeisestä flash- kuvasta näkyy parhaiten miteb kauniisti tämä lakka hehkuu.


Voitteko kuvitella! Tämä on ensimmäinen kerta koskaan, kun käytän tollaisia nastoja kynsissä. Itse asiassa en ole koskaan käyttänyt fimojakaan enkä strasseja. Niitä on kyllä  laatikossa odottamassa...Kuvio on muuten Bundle monsterin laatasta BM14.

Käyttämäni lakat:
- OPI Natural Nail S.
- OPI Cuckoo For This Color
- China Glaze Passion
- Seche vite

2 kommenttia:

  1. Mä oon kaksi kertaa saanut Cuckoon mun kynsille, ja sen on sentään ensimmäisiä mun OPI-lakkoja :D Mutta nyt joulun alla voisi yrittää taas... Jos se kolmas kerta toden sanoo ;) Niinkuin tällä hetkellä kynsillä oleva St Georgekaan ei ole mun väri, mutta joulun kunniaksi sekin menee :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saint George on superkaunis, mutta joo, onhan se vihreä...

      Mulla on ollut tämän vuoden aikana kolmesti tummanvihreät kynnet ja se on todella paljon. Ei yhtään mun tapaista.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...