torstai 8. elokuuta 2013

We're all mad here

"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "We're all mad here. I'm mad. You're mad."
"How do you know I'm mad?" said Alice.
"You must be," said the Cat, "otherwise you wouldn't have come here."
Alice didn't think that proved it at all: however she went on.
 "And how do you know that you're mad?"
"To begin with," said the Cat, "a dog's not mad. You grant that?"
"I suppose so," said Alice
"Well, then," the Cat went on, "you see a dog growls when it's angry, and wags its tail when it's pleased. Now I growl when I'm pleased, and wag my tail when I'm angry. Therefore I'm mad."

Kynsillä on kaksi tai kolme kerrosta Couture de Minnie kokoelman vaaleanpunaista Chic From Ears To Tail lakkaa. Se ei ole ihan creme, vaan siinä on lähes huomaamatonta mikroshimmeriä. Tämä on lähes dupe OPIn Pink Fridayn kanssa, mutta PF on asteen vaaleampi, eikä siinä ole lainkaan shimmeriä.

Pikkurillin leima meni vähän vinoon, mutta mitä voikaan odottaa hullulta kissalta, pakkohan sen oli pilata täydellisyys.








Käyttämäni lakat:
- Orly Bonder
- OPI Chic From Ears To Tail
- Konad liila
- Seche vite

Kuvio MJ Special edition laatasta.

OPIn San Francisco kokoelma on tullut myyntiin jo useisiin nettikauppoihin. Itse maltoin mieleni ja valitsin niistä vain kaksi, mutta löysin muutaman hieman vanhemmankin lakan ostoskoriin klikattavaksi. Perustelen shoppailuni sillä, että aloitan kohta opiskelut, täytyyhän itseä vähän palkita ja kannustaa. Pitäähän sitä aloittaa koulun käynti upeilla kynsillä, vai mitä?

6 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...