torstai 4. huhtikuuta 2013

Notting Hill flower carnival


Mimosa diilasi mulle 3 Nails Incin lakkaa. Ensimmäisenä niistä pääsi heti kynsille upea keltainen Notting Hill Carnival. Se peitti ihan kivasti kahdella kerroksella. Kolmella olisi varmasti ollut täydellinen. Lakka levittyi hyvin ja kuivui nopeasti. Olen siitä superkiitollinen. Mulla on ollut nimittäin sellanen viha -viha -suhde keltaisiin lakkoihin. Pidän erityisen paljon tämän värisävystä. Se ei ole ihan pastellin keltainen, eikä myöskään kirkkaan keltainen, saati sitten neon. Näyttää mun mielestä hyvin kauniilta jopa näin kalmokalpeaa ihoa vasten.

Koristeluiksi laitoin ainoastaan Mimaxilta tilaamani water decalit. Helppoa, kaunista ja keväistä. Nämä olivat sitten pääsiäiskynteni. Ei oikeen kiinnostanut tehdä mitää puputipu -kynsiä.

Nails Incin lakoissa mua viehättää hyvin paljon nuo nimet. Kaikki ovat joko ihan postiosoitteita tai muita julkisia paikkoja Lontoossa. Olen käynyt vain kerran Lontoossa, viime toukokuussa. Minusta taisi jäädä sinne osa.








Käyttämäni lakat:
- butterLONDON Nail foundation
- Nails Inc Notting Hill Carnival
- Seche vite

4 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...