perjantai 12. huhtikuuta 2013

Can't find my euros

Huh huh mikä viikko! Olen ollut niin kiireinen, että kotona olen käväissyt vain pikaisesti nukkumassa. Olen käynyt joka päivä Hulluilla oäiville tekemässä löytöjä. Ostin jo 3 mekkoa, 3 paitaa, hameen, DVD:tä, kosmetiikkaa... Onneksi enää kaksi päivää ja sitten hyllytän pankki - ja luottokorttini.

Näin kevättalvella OPIn virallisilla sivuilla kivan dotting tool -manikyyrin. Käytin sitten ideaa hyväksi näissä kynsissäni eri lakoilla ja erikokoisilla pilkuilla. Tykkäsin paljon.



Can’t Find My Czechbook (I hope you take credit, because I must have this aqua!) on upea vaaleansininen creme. Se on taattua OPI -laatua ( Levittyvyys, kuivuminen ja peittävyys). OPI...Eurso Euro (This deep blue cream is very continental.)on upea tummansininen.Taattua laatua jälleen. Doctor who -faneina, minä ja Mimosa pidämme OPI...Eurso Euroa Tardiksen sinisenä. 
 
 
Kohta on 31 päivän haasteen kynnet tehtynä. Nyt olen alottanut tekemään jo seuraavaan teemaviikon kynsiä. Teemasta en kerro vielä sen enempää, muuta kuin, että se on hyvä! 
 
 







Käyttämäni lakat:
- Orly Nail Armor
- OPI OPI...Eurso Euro
- OPI Can't Find My Czechbook!
- Seche vite


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...