keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Kalkkia Thamesin rannalla

Ostin viime kesänä Italiasta tämän Nails Incin The Thames -lakan. Se on kaunis, sinertävän harmaa creme. Aiemmat harmaani ovat olleet ruskeampia tai vihreämpiä. Ehdottomasti tarvitsin tämän kokoelmiini.

Minäkin olen niin rakastunut mustavalkoglittereihin. Ne näyttävät niin kivoilta kirkkaiden värien kanssa ja pastellivärien kanssa. Pidän niistä kyllä eniten johonkin maanläheiseen sävyyn yhdistettynä. Esimerkiksi tämän harmaan päällä se näyttää kiveltä.




Käyttämäni lakat:
- Orly Bonder
- Nails Inc The Thames
- Maybelline Chalk Dust
- Seche vite



Olen niin ahkerasti raatanut ensin koulussa ja sitten töissä, etten ole saanut aikaiseksi kovinkaan monimutkaisia kynsiä. Olen käyttänyt aika paljon yksinkertaisia glittereitä, lopputulos on upea, mutta vaiva vähäinen. En ole kaikkia viitsinyt edes kuvata. 

Olin tekemässä lakkatilausta, mutta tietysti yksi haluamani on väliaikaisesti loppunut. Myöhemmin sitten. Onneksi minulle on postilla matkalla pari leimauslaattaa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...