keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Vampire and Reflection

Heipparallaa. 

Tiistaina oli hyvä päivä, oli nimittäin hyvä postipäivä. Nailsuppliesilta tuli tilaamani OPIn Euro Centrale -lakkoja. Toinen tilaus lähti eilen, sillä viikko sitten oli osa lakoista loppunut varastolta. Kurjaa kylläkin se, että nailsupplies on nostanut postikuluja. Kannattaa ehkä jatkossa tutkia paremmin Ebayn tarjontaa.

Kynsillä nyt heti ihana uutuus, My Vampire is Buff. Olen varmaan kertonut sata kertaa, että rakastan OPIn lakkojen nimiä. Pelkästään nimi ja kokoelman hauska teema voi vaikuttaa ostopäätökseen. Minä ja Mimosa olemme myös sen verran hulluja, että joskus OPIn mahtava kuvaus lakasta saa jo meidän rakastumaan. MVIB -lakan kuvaus menee näin: 

Creamy, pale and nude…just how I like my vampires.

Voi ei, miten söpöä! Olen fantasiakirjojen ystävä. Vampyyrit ovat mun mielestä hyvin kiehtovia ( siis ihan kaikki vampyyrit, nyt ei ole kyse Twilightista).  Ihana ihana nimi ja kuvaus siis lakalla.

Mulla oli vakavia ongelmia ystävänpäivä - manikyyrin kanssa. Multa yhä puuttuu se oikea vaaleanpunainen. Ne ovat joko liian äklön vaaleanpunaisia, liian violettiin taittavia, liian korallisia, liian tummia tai jotenkin muuten vääränlaisia. Keksin sitten kokeilla tämmöistä yhdistelmää. Ihan jees, mutta teen toiset vielä.

Kynsillä ensin kaksi kerrosta My Vampire is Buffia. Täydellistä OPI laatua, ei moitteita Väriä en oikeen osaa kuvailla. Se ei ole valkoinen, mutta ei se ihan vaaleanruskea tai beige ole. "Eggshell" sanaa käytetään paljon englanninkielisissä blogeissa. Hienostunut ja raikas. Paljon tyylikkäämpi kuin ihan plain white. 




Leimailulakkana käytin OPIn DS Reflectionia. Sitä on myös kaksi kerrosta nimettömässä. Tämän lakan ostin, koska Papu, oli käyttänyt sitä upeaan manikyyriinsä. Ei ole ensimmäinen eikä varmastikaan viimeinen kerta, kun olen löytänyt tästä kyseisestä lempiblogistani uuden rakkauslakan. Leimauslaattana käytin Bundle monsterin laattaa BM-317.


Käyttämäni lakat:
- Orly Nail armor
- OPI My Vampire is Buff
- OPI DS Reflection
- Seche vite

6 kommenttia:

  1. Tosin nyt täytyy Mimosan sanoa, että Euro centrale-kokoelmassa muutaman lakan nimi olis voinut olla parempi. On vähän vanhanaikaista, että Romaniaan viittaavat lakat on nimetty Vampyyri-juttujen mukaan, kyllä Romaniassa on muutakin sisältöä kuin ikivanha Dracula tms.....

    Mutta ihanat kynnet! Mä en edes viitti tehä ystävänpäiväkynsiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai muutakin, kun Dracula. No onhan tietenkin se, venaas, en mä keksikään mitään:P

      Kiitos. Mä missasin ystävänpäivän niin totaalisesti viime vuonna, niin piti edes yrittää.

      Poista
  2. Tykkään, kivat kynnet! Ja mua kans himottais tuo My Vampire is Buff -lakka, eikä tämä postaus yhtään auttanut siihen hätään... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on kauniimpi livenä. Ja sopii hyvin nail art -kääyttöön. :)

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...